×
×

استخدام مقطع درجه داری پلیس اصفهان

  • کد نوشته: 897
  • معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:فرماندهی انتظامی استان برای تکمیل کادر درجه داری از متولدان ۱۳۷۲ دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه در همه‌ی رشته‌های تحصیلی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند. محمدرضا سلطانی افزود: داوطلبان واجد شرایط بعد از مراحل گزینش و طی کردن دوره آموزشی […]

    استخدام مقطع درجه داری پلیس اصفهان
  • معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:فرماندهی انتظامی استان برای تکمیل کادر درجه داری از متولدان ۱۳۷۲ دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه در همه‌ی رشته‌های تحصیلی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.
    محمدرضا سلطانی افزود: داوطلبان واجد شرایط بعد از مراحل گزینش و طی کردن دوره آموزشی یک ساله در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان بکارگیری می‌شوند.
    وی ادامه داد: حداقل قد استخدام در مقطع درجه داری که پیش از این ۱۷۰ سانتی متر بود به ۱۶۶ سانتی متر کاهش پیدا کرده و آن دسته از علاقمندان به استخدام در فراجا که در دوره‌های گذشته به خاطر کوتاهی قد نتوانستند فرآیند گزینشی خود را طی کنند می‌توانند به اداره گزینش و استخدام این فرماندهی مراجعه و پرونده استخدام خود را پیگیری کنند.
    سلطانی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به خیابان طیب، کوی سرلت، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان یا به پایگاه الکترونیکی مرکز گزینش و استخدام فراجا مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۰۳۱۳۲۳۶۹۱۹۳ تماس بگیرند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *